top of page

C3 AUDI 100

Szakismeret

muhely.jpg

TÚRI SÁNDOR

okleveles közlekedés-üzemmérnök

action-adult-auto-401800.jpg

Elégedettség

engine-wallpaper-15.jpg
engine-wallpapers-3.jpg

B3 Audi 80 1.8S

Audi-100-quattro-US-spec-C3-1988–1990-1.


Bízom benne, felkeltettem érdeklődését, és hamarosan Ügyfeleim körében köszönthetem!
Köszönöm megtisztelő figyelmét!

audi-80-quattro-wallpaper-4.jpg

ELSŐ SZERELEM

Első találkozásom az AUDI márkával 1994-re datálható, amikor pár év Abarth-FIAT motorral átalakított Trabant időszak után megvettem életem első Audi személygépkocsiját. Az elkövetkező éveim alatt tovább foglalkoztam az Audi-val, mellette megismerkedtem a VW gépjárművekkel és konszern további márkáival. Ekkor döntöttem el, hogy csakis a VW konszern gépjárműveivel szeretnék a továbbiakban foglalkozni, azok működésének minden csínját-bínját kiismerni, javítani és fejleszteni.

Mint írtam, első Audimat amely egy fekete B3 Audi 80-as 1.8S volt 1994-ben vásároltam meg, mely "szerelem első látásra volt".

Az azóta eltelt közel 25 év alatt számtalan különlegesnek számító Audi volt a tulajdonomban. Legtöbbjük komoly átalakításon vagy felújításon esett át, ami nemcsak többlet-felszereltség beépítését jelenti, hanem például olyan hajtáslánc alkalmazását, ami az adott modellben nem is létezett a gyári modellpalettán.

Példának okáért C3 Audi 100-ba építettem PD-TDI motort, C3 Audi V8-ba soros 5 hengeres 2.5 TDI-t majd később V6 2.5 TDI-t, C4 Audi 100-ba és A6-ba V6.2.5 TDI-t. és ez csak néhány példa. Ezek közül több a mai napig is forgalomban van, igazolva a munkám eredményességét. Az egyik ilyen munkámat jelenleg is használjuk a családon belül egy 1995-ös B4 Coupe formájában, amiben egyedülállóan egy 1.9 PD-TDI szív dobog az eredeti 2.6 V6 benzinmotor helyett.

VÁLLALKOZÁSFEJLESZTÉS

Az évek folyamán folyamatosan képeztem magamat, ezzel tágítva szakmai tudásomat. Ehhez nagymértékben járult hozzá az a jó pár év, amit vevőszolgálati és szervízvezetőként, garanciális ügyintézőként és kárszakértőként töltöttem el egy VW márkaszervízben. Az ott eltöltött időszak a mai napig végig kíséri szakmai ténykedésemet és erre büszke vagyok. Ez az időszak adott alapot ahhoz, hogy jobban megismerjem a konszern más márkáit, így ma elmondhatom, hogy nagy általánosságban otthonosan mozgok az összes VW-AUDI-Skoda-Seat típusban.

A hobbiból az évek alatt hivatás lett, jelen vállalkozásomat 2016 nyarán indítottam el.

sanyi.jpg
  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
  • Pinterest
  • Instagram

HIVATÁS

Pályázati támogatással felszereltem egy kisebb műhelyt, ahol jelenleg is tevékenykedem. Jelenleg karosszéria és fényezési tevékenységen kívül mindennemű javítást vállalok. Munkámhoz szükséges alkatrészeket több beszállítótól szerzem be (Unix, Bárdi, Láng, Intercars, Autonet, Szakálmetál), de pl. főleg gyári alkatrészigénynél külföldről is szoktam alkatrészt beszerezni az Ügyfél megrendelése alapján. Tevékenységemet egyébként 27%-os ÁFA-körben végzem.

Munkám legfontosabb eleme a járműdiagnosztika és hibafeltárás (VHK-vezetett hibakeresés), melyhez legális forrásból származó, eredeti gyári diagnosztikai berendezéseket (VAS6154, VAS5055, VCDS, Bosch KTS540) használok. A magyarországi márkaképviselet Porsche-Hungária szerződött partnereként, mint független szerviz on-line összeköttetéssel rendelkezem mind a 4 márka vonatkozásában a gyár felé. A gépkocsin elvégzett diagnosztika protokollja (jegyzőkönyve) és az általam elvégzett szerviz/karbantartási munka időponttal és km-óraállással bejegyzésre kerül az adott gépkocsi digitális szervíztörténetébe. Csak néhány példa, amit ezzel az összeköttetéssel meg tudok oldani: vezérlőegységek komponensvédelmének (részegységvédelem) feloldása, kulcstanítás, indításgátló illesztés, vezérlőegységek szoftverfrissítése, rádiókód lekérdezés.

bottom of page